Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

   Умови повернення для товарів належної якості:

  •    Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
  •    Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
  •    Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

   Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий, цілий та робочий товар, без слідів використання, який не був у вживанні, в оригінальній та цілій упаковці та у повній комплектації. При недотриманні однієї з вимог - в обміні та поверненні буде відмовлено.

   Увага !!!! Надувна продукція та товари компанії Intex, Bestway та Конструктори обміну та повернення протягом 14 днів не підлягають у разі відкриття коробки, розриву пакетів, надування, доставання, використання продукції, наливання чи надування чи будь-якого використання, такий товар рахується вживаним і не підлягає поверненню чи обміну!!!!

  Увага!!!! Особливість, специфіка продукції з ПВХ у тому, що матеріал досить чутливий до впливу зовнішніх факторів (наприклад: пошкодження гострими предметами тощо). Виходячи з цього, пошкодження товару з ПВХ, пов'язані з витоком: мікро проколи, проколи, подряпини, порізи, розриви (відпливу), деформація, як наслідок перекачування, відносяться виробником до пошкоджень під час експлуатації, тому гарантія від виробника не надається. З цією інформацією можна детальніше ознайомитися в інструкції-вкладиші якої виробник комплектує кожну упаковку товару.

   Увага !!!! Весь товар перед відправленням обов'язково перевіряється на цілісність, комплектацію, роботу та відсутність дефектів.   

   При отриманні товару на відділенні пошти (незалежно від форми оплати з післяплатою, або повна передоплата), обов'язково перевіряйте товар на цілісність, працездатність, відсутність дефектів та комплектацію, тому що при транспортуванні або після отримання товару на пошті, у Вас вдома, або по дорозі додому товар може бути пошкоджений.

   Також є випадки розкрадання комплектуючих та товару цілком, обману та шахрайства з боку покупців, всі люди різні, і ми, на жаль, не можемо вірити людям на слово, для цього й існують правила. 

   Якщо клієнт забирає товар з відділення транспортної компанії, він повністю погоджується з його якістю та комплектацією і не має жодних притензій, якщо через час виявляється недокомплектація та дефекти наша компанія в даних випадках відповідальності не несе, такий товар обміну та поверненню не підлягає.   

   Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.